tisdag 30 mars 2010
Stuck in the middle av tristess
Trodde att jag skulle hinna lyssna igenom alla mina låtar i mobilen under en arbetsdag. Men nej - jag hann bara till 181. Rader som "Personally I don't know if Gerry Rafferty necessarily appreciated the connotation that I brought to 'Stuck in the middle with you'... There's a good chance he didn't" förgyller definitivt arbetsdagen.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar